Hårvisning

Förra lördagen fick våran klass fara på en hårvisning i Piteå på stadshotellet men det var bara jag och Sara som kom. Det var riktigt roligt och det var min första hårvisning. När vi kom in fick vi cider, och satt i en fin restaurang. Sen så stylade han, klippte han osv. Det var lärorikt. Engligt han var det inne med tunga och tjocka luggar! :)
 
 
Före hade alla dom där peruker och efteråt tog han av dom och stylade dom. Den första på första bilden är den i mitten på andra bilden, den andra på första bilden är den sista på den andra bilden och den sista på första bilden är den i mitten på andra bilden. Hängde ni med? Haha ;)




Såhär så jag ut på visningen. Leopardmönstrade jeans och klackar.

Sara och jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0