Page med bruna slingor

För kanske en vecka sen så for jag och Simon hem till Linda och Jesper för att jag både skulle klippa och färga Linda. Vi köpte två olika brunfärger, en mörkare och en ljusare. Jag la folieslingor och vi körde på hemmafolie, haha! ;) Men det gick det också, här är resultatet:

Önskemål:
Först skulle vi bara ta lite men hon var sugen på page så vi körde på det i slutändan. Det blev att vi tog kortare och kortare hehe :) Sen så graderade jag i nacken och klippte lugg.











Jag varvade mellan att lägga mörka och ljusa slingor men gjorde mest mörka underst. Resultatet blev väldigt fint och naturligt. Nu kommer hennes utväxt att synas mycket mindre och se mycket bättre ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0