Sidecut x 2 (x 3 med Linneas)

Idag har jag klippt två stycken på Klippet. Min storasysters kompis Eva och min storasyster Malin. Först klippte jag Eva och då toppade jag bara igenom det så det blev fräsch, dom bilderna får ni se någon annan dag. Sen så kom Malin och då bestämd vi oss för att klippa sidecut. Eller vi bestämde det dagen före och hon hade funderat på det hur länge som helst så då bestämde vi oss för det ;) Först klippte jag med saxen men hon ville ha kortare så vi körde på maskin. Det blev riktigt snyggt och hon blev så nöjd! :) Sen så la vi i en toning för att få det kallare, blev mycket mycket bättre! Hon blev sååå snygg! ;)

När mamma hade sett Malin tyckte hon att det var så snyggt så hon blev sugen själv, haha! Så när jag kom till mamma och pappa så ville mamma klippa sig och då gjorde vi det. Det blev att ta bort hennes "fjongar" i nacken och klippa sidecut, haha! Hon blev SKITSNYGG! Det passade henne verkligen jättebra och hon blev supernöjd själv, grymt kul! :)

Här har ni resultaten:










Den här bilden tog jag med att visa vad fin färgen blev :) Mycket kallare och finare!



Kommentarer
Postat av: Lina Lundgren

Du är jätte duktig! :) Shit va snygga dom blev!

2010-12-04 @ 10:23:40
URL: http://linalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0