Färg, klipp & styling

Tittade igenom bloggen för att kolla alla arbeten jag gjort och det är ju skitkul! Men jag såg att jag glömt lägga upp färgningen jag gjorde på en kund, samt Malins uppsättning. Ni ska även få se klippningarna jag gjort på mamma och min lillasyster slingning!









Jag la tre olika nyanser. 8 slingor som trekanter från ena örat till det andra, en blond slinga på ena sidan samt en röd/koppar färg i resterande hår.







Det blev inte direkt uppsättning, mer som en styling men hon blev grymt snygg! ;)











Mamma ville ha sidecut på båda sidorna samt riktigt kort i nacken och längre på skallen. Det blev en grymt snygg frisyr men hon kände inte att hon passade i den så hon kom in dagen efter så gjorde vi det riktigt kort ;)

Ni får dom andra bilderna senare, måste egentligen plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0