Svar

Lina Lundgren om Sidecut x 2 (x 3 med Linneas):

Du är jätte duktig! :) Shit va snygga dom blev!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :)


Lina Moe om Brunblond VS Koppar VS Mörkbrunt:

Jag tycker att blonda och bruna slingor är supersnyggt...jag hade det själv i somras men orkade tillslut inte med att hålla på att slinga hela tiden så nu har jag min egna färg mest... :)

Svar: Ja det är ju så himla fint! Är faktiskt sugen att färga brunt med blonda slingor men nu har jag ju nyss färgat så det får väl vänta ett tag :) Ja, du hade det :D Det är ju det.. man måste färga och färga, bäst att ha sin egen hårfärg då behöver man inte tjaffsa med nå utväxt hehe ;)



Nina om Kund:

Men weee, så duktig å så fin Johanna blev.

Svar: Tack du, vad kul att höra! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jar är supernöjd med min "sidecut" fast den behöver nog trimmas för att vara ok till juldagen, hehe

2010-12-14 @ 17:50:34
Postat av: Johan

Har du något tips på vilka produkter man kan använda för att fixa nåt liknande som på den här bilden? :) Dvs ganska "uppdelat" (eller kammat eller vad det nu är) och ganska glansigt..? Tacksam för svar :) http://victorcallenberg.blogg.se/images/2010/img_2557_119573841.jpg

2010-12-28 @ 00:19:29
Postat av: Johan

Har du något tips på vilka produkter man kan använda för att fixa nåt liknande som på den här bilden? :) Dvs ganska "uppdelat" (eller kammat eller vad det nu är) och ganska glansigt..? Tacksam för svar :) http://victorcallenberg.blogg.se/images/2010/img_2557_119573841.jpg

2010-12-28 @ 00:25:39
Postat av: Anonym

nu måst du upptadera sis! /malin

2011-01-15 @ 09:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0